Podmienky servisných úkonov

Zoznam všetkých informácii a podmienok s ktorými sa treba oboznámiť pred odovzdaním zariadenia do servisu

  • Pri servisnom zásahu (úkonu) môže prísť k strate zákazníckych údajov. Zákazník si je povinný zálohovať všetky údaje zo zariadenia (ak mu to zariadenie umožňuje) PRED odovzdaním zariadenia do servisného strediska.
  • Vstupná diagnostika nie je konečná. Pri preberaní zariadenia od zákazníka (Zákazník odovzdáva zariadenie servisnému centru “MobilPC SERVIS”) sa vždy vykoná bezplatná vstupná diagnostika. Táto diagnostika nie je finálna a rozhodná. Po vstupnej diagnostike sa spíše preberací protokol a následne po podpise protokolu sa začne hlavná diagnostika ,kde sa môže zistiť viac problémov. Ak sa zistia ďalšie, prípadne odlišné chyby alebo poškodenia, bude zákazník okamžite informovaný. Bude mu na mail odoslaná nová cenová ponuka ktorú bude musieť do 7 dní odsúhlasiť. Ak nová cenová ponuka